ΠΡΟΪOΝΤΑ

Γιατί οι σφολιάτες της Lidl είναι χλωμές;

Δοκιμάζουμε τα κρουασάν βουτύρου και σοκολάτας, τα ντόνατ, τους λουκουμάδες, την μπουγάτσα.

30.08.2018| Updated: 25.06.2021
Γιατί οι σφολιάτες της Lidl είναι χλωμές;

Ένα τσούρμο δημοσιογράφοι μπλοκάρουμε την είσοδο στο κατάστημα της Lidl στην Περαία Θεσσαλονίκης. Είναι πρωί, έχει μόλις ανοίξει και ήδη έχουν εμφανιστεί οι πρώτοι πελάτες. Πλησιάζουν διστακτικά, μπερδεμένοι από την παρουσία μας, από τους φωτογράφους και τις κάμερες. Τους διαβεβαιώνουμε ότι τίποτα ανησυχητικό δεν συμβαίνει και τους ακολουθούμε εντός. Μας υποδέχεται η μυρωδιά του φρεσκοψημένου ψωμιού. Στο έμπα του καταστήματος, σημείο στρατηγικό δηλαδή, υψώνονται οι προθήκες του φούρνου, οι οποίες αυτή την ώρα είναι γεμάτες με καρβέλια διαφόρων ειδών, γλυκίσματα και σφολιατοειδή, πάνω σε θερμοπλάκες για να διατηρούνται ζεστά. Τα περισσότερα πλέον καταστήματα της Lidl διαθέτουν έναν τέτοιο φούρνο, η κατασκευή του οποίου μπορεί να αγγίζει τα 300.000 ευρώ. Δοκιμάζουμε τα κρουασάν βουτύρου και σοκολάτας, τα ντόνατ, τους λουκουμάδες, την μπουγάτσα. Το εντυπωσιακό είναι ότι η Lidl έχει απαιτήσει από όλους τους συνεργαζόμενους παραγωγούς να μη χρησιμοποιούν υδρογονωμένα λιπαρά και τεχνητές χρωστικές, γι’ αυτό και οι σφολιάτες τους είναι πιο χλωμές, μας επισημαίνουν. Επιπλέον, έχει δεσμευτεί να μειώσει κατά 20% τη ζάχαρη και το αλάτι σε όλα της τα τρόφιμα.

Τα αρτοσκευάσματα είναι κατεψυγμένα, συντηρούνται σε ειδικούς ψυκτικούς θαλάμους και μεταφέρονται για ψήσιμο σε σύγχρονους φούρνους. Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει περί τους 40 κωδικούς, που εναλλάσσονται μέσα στον μήνα. Τουλάχιστον οι μισοί προέρχονται από ελληνικές εταιρείες όπως ο Αραμπατζής, οι ζύμες Alfa, o Στεργίου, ο Χιωτάκης στην Κρήτη κ.ά. Μια κυρία κάποιας ηλικίας, που τυχαίνει να ψωνίζει εκείνη την ώρα, μας εντυπωσιάζει που έχει πάρει το «κολάι». Πιάνει το φτυαράκι που εξέχει από τη γυάλινη προθήκη με το ψωμί, σπρώχνει το καρβέλι της αρεσκείας της προς τα δεξιά, να πέσει σε μια υποδοχή, από όπου εκείνη το παίρνει και το συσκευάζει στο σελοφάν που παρέχεται. Αν θέλει, μάλιστα, έχει και την επιλογή να το κόψει σε φέτες του τοστ στο αυτόματο μηχάνημα. Στο τέλος της ημέρας, ό,τι περισσεύει από τα καταστήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης δίνεται στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών