ΑΓΟΡΑ PROMOTED

Εσείς τι βούτυρο θα βάλετε στο τσουρέκι σας;

Με ιστορία 100 χρόνων, αξεπέραστη γεύση και σταθερή ποιότητα, το βούτυρο Lurpak υπόσχεται ότι οι πασχαλινές δημιουργίες μας θα έχουν τη γεύση που τους αξίζει.

18.04.2022
Εσείς τι βούτυρο θα βάλετε στο τσουρέκι σας;

Πασχαλινά κουλουράκια, τσουρέκια, babka και μπριός, μπακλαβάς και γαλακτομπούρεκο, εκμέκ κανταΐφι… Η λίστα με τα γλυκά για το φετινό Πάσχα όλο και μακραίνει και οι προσδοκίες μεγαλώνουν. Για όλα αυτά θα επενδύσουμε χρήματα και χρόνο και δικαίως απαιτούμε ο κόπος μας να ανταμειφθεί με τα ανάλογα αποτελέσματα. Δεν περιμένουμε τίποτα λιγότερο από την τέλεια γεύση και εμφάνιση στις δημιουργίες μας. Φυσικά, παίζει ρόλο η συνταγή και το χέρι, αλλά τον πρώτο λόγο έχουν τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε, και κυρίως το βούτυρο. Αυτό θα καθορίσει τη γεύση και το άρωμα και ή θα απογειώσει ή θα χαντακώσει τα γλυκά μας.
Γι’ αυτό και σταθερά στη λίστα με τα ψώνια μας τις ημέρες των εορτών -και όχι μόνο-, πρώτο πρώτο μπαίνει το βούτυρο Lurpak.


Παράγεται στη Δανία από αγελαδινό γάλα και έχει μια καθαρή γαλατένια, φίνα, ντελικάτη και διακριτική γεύση. Η ποιότητα του γάλακτος είναι εγγυημένη. Στις απέραντες πράσινες εκτάσεις της Γιουτλάνδης στην ενδοχώρα της Δανίας, σε άριστες συνθήκες, εκτρέφουν τα κοπάδια τους οι 12.500 γαλακτοπαραγωγοί που συναποτελούν την Arla Foods, την εταιρεία που παράγει τα προϊόντα Lurpak και τα υπόλοιπα προϊόντα γάλακτος που κυκλοφορούν με την επωνυμία Arla. Ναι καλά διαβάσατε. Οι ίδιοι οι γαλακτοπαραγωγοί συναποτελούν την Arla εφόσον πρόκειται για συνεταιρισμό, έναν από τους πιο επιτυχημένους κτηνοτροφικούς συνεταιρισμούς στον κόσμο, με ιστορία που ξεπερνά τα 100 χρόνια.

 

Ένας αιώνας ιστορίας, ένας αιώνας εμπειρίας

Η ιστορία του Lurpak ξεκινάει στη Δανία στα τέλη του 19ου αιώνα όταν Δανοί αγρότες συνεταιρίστηκαν και ένωσαν τις δυνάμεις τους για την παραγωγή βουτύρου. Το προϊόν διακινούνταν σε ξύλινα βαρέλια και πολύ γρήγορα έγινε συνώνυμο υψηλής ποιότητας. Στην Παγκόσμια Έκθεση του Λονδίνου το 1879, το βούτυρο Lurpak λαμβάνει την ύψιστη διάκριση για την ποιότητά του και από τότε κατέχει σημαντική θέση στη βρετανική αγορά.
Το εμπορικό σήμα Lur κατοχυρώθηκε το 1901 αυξάνοντας έτσι την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος και διαφυλάττοντας το από την παραποίηση. Σήμερα πωλείται σε περισσότερες από 100 χώρες του κόσμου, μεταξύ των οποίων και στην ελληνική αγορά όπου λανσαρίστηκε το 1975. Πώς κατάφερε να εδραιώσει την παρουσία του σε μια χώρα κατεξοχήν κτηνοτροφική; Χάρη στην υψηλή ποιότητά του και την ξεχωριστή γεύση του.


Χαρακτηριστικό είναι ότι για κάθε 1 κιλό βουτύρου απαιτούνται περίπου 20 κιλά γάλακτος με όλα τα λιπαρά του. Από αυτά παίρνουν το πιο πολύτιμο και αρωματικό μέρος, την κρέμα, η οποία αφήνεται να «ωριμάσει» προσεκτικά και έπειτα δέχεται τις απαραίτητες καλλιέργειες που θα χαρίσουν στο βούτυρο την χαρακτηριστική φρέσκια και αρωματική γεύση του και την ανεπανάληπτη κρεμώδη υφή του. Κι έτσι απλά, το Lurpak τυλίγεται στο αλουμινόφυλλο και φτάνει στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ και από εκεί στο σπίτι μας.

Λοιπόν, είμαστε πανέτοιμοι για τα ζυμώματα και τα μαγειρέματα του Πάσχα. Έχουμε βρει τις συνταγές που θα φτιάξουμε και έχουμε κάνει λίστα για ψώνια. Αυτή τη φορά δεν χρειάζεται να σημειώσουμε το βούτυρο. Είναι αυτονόητο ότι θα αγοράσουμε Lurpak.

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών