Καινοτομία, εξωστρέφεια και επικοινωνία οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του κλάδου σήμερα και στο μέλλον.
Ανακοινώθηκε ο 1 ος διαγωνισμός για τον καλύτερο ψήστη: Megas Grillistas από την Megas Yeeros
Η Megas Yeeros, η Νο. 1 Παραγωγός Γύρου στον Κόσμο, πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Επιστημονικό Συνέδριο, με τίτλο «Το Μarketing στην Εστίαση» στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ). Περισσότεροι από 200 επιχειρηματίες του κλάδου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους προσκεκλημένους Ομιλητές για τις νεότερες τάσεις και εξελίξεις στις καταναλωτικές συνήθειες στο χώρο της διατροφής και της εστίασης, τα εργαλεία μάρκετινγκ & πωλήσεων, αλλά και τη συμβολή της Megas Yeeros στην επιτυχία των επιχειρήσεων τους. Βασικός στόχος του Συνεδρίου και για τη φετινή χρονιά παρέμεινε η ανάδειξη ευκαιριών για τον εκσυγχρονισμό του κλάδου των ψητοπωλείων, αναγνωρίζοντας ότι το «κλειδί» της επιτυχίας για βιώσιμη ανάπτυξη είναι η σωστή ανταπόκριση των επιχειρήσεων στις υψηλές απαιτήσεις του καταναλωτή, και η εφαρμογή καινοτόμων και μοντέρνων εμπορικών πρακτικών.
Ο κ. Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas παρουσίασε τις καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες που χαρακτηρίζουν το σημερινό και μελλοντικό τοπίο της χώρα μας. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στη γενιά των Millennials και στους τρόπους με τους οποίους η νέα ψηφιακή εποχή αλλάζει τις συνήθειες των καταναλωτών στον τομέα της Εστίασης, μέσα από τις παρουσιάσεις του κ. Γιώργου Γκριτζάλα, General Manager της Adjust και της κας Ζένιας Γεωργιάδου, CEO της Encore.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μέγας Γύρος, κ. Νικόλαος Λούστας, ο Διευθυντής Πωλήσεων της Μέγας Γύρος, κ. Αντώνης Χατζηδιαμαντής και ο Διευθυντής R&D της Μέγας Γύρος, κ. Γιάννης Κουτσουράκης παρουσίασαν τις καινοτομίες των προϊόντων Megas Yeeros, αλλά και τους στόχους και τα σχέδια τους για το μέλλον, ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.
Μια ιδιαίτερη στιγμή του συνεδρίου ήταν όταν ο Chef και Brand Ambassador της Megas Yeeros, Δημήτρης Σκαρμούτσος ανέλυσε το όραμα της εταιρείας για την εξέλιξη της γεύσης και της ποιότητας των προϊόντων που θα οδηγήσει στην αύξηση των πωλήσεων καλύπτοντας τις σημερινές και μελλοντικές απαιτήσεις. Επίσης, με μεγάλο ενδιαφέρον οι παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν τις ομιλίες δύο συνεργατών της Megas Yeeros στο εξωτερικό, και συγκεκριμένα του κου. Βασιλάκή και κου. Χριστοδούλου ιδιοκτήτες της αλυσίδας “The Athenian” από την Αγγλία, και του κου. Παπαδόπουλου ιδρυτή του καταστήματος “Cantine SouvlakiBar” από την Γερμανία, οι οποίοι παρουσίασαν τα success stories τους.
Το Συνέδριο ολοκληρώθηκε με την ανάδειξη της αναγκαιότητας για περισσότερη εξωστρέφεια και τα οφέλη που θα προκύψουν για τον κλάδο συνολικά και για την κάθε επιχείρηση ξεχωριστά, όπως παρουσιάστηκαν από την κα Έλια Λιατάκη, Γενική Διευθύντρια της εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων ΙΚΟΝ Porter Novelli, η οποία μίλησε για την έναρξη μιας νέας εποχής στην επικοινωνία της Μέγας Γύρος, κατά την οποία θα δοθεί περισσότερη έμφαση στην επικοινωνία τόσο με τους ίδιους τους επιχειρηματίες, όσο και με τους τελικούς καταναλωτές.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Νικόλαος Λούστας, έκλεισε το Συνέδριο με την επίσημη ανακοίνωση για τη διοργάνωση για πρώτη φορά ενός διαγωνισμού που θα αναδείξει τον καλύτερο ψήστη, τον διαγωνισμό Megas Grillistas. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του: «Η ενέργεια αυτή έχει ως στόχο να αναδείξει τους καλύτερους επαγγελματίες του χώρου σας – αυτούς που έρχονται σε καθημερινή επαφή με το προϊόν μας και το προσφέρουν στους καταναλωτές. Πρόκειται για έναν διαγωνισμό που θέλουμε να γίνει θεσμός, να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο και να δημιουργήσει ιστορίες. Ένας διαγωνισμός, όπου οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να δείξουν τις ικανότητές τους και να βραβευθούν και που ο κόσμος θα μπορέσει να τους παρακολουθήσει»!