ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η τιμή είναι το βασικό κριτήριο επιλογής στις αγορές προϊόντων

Ισχυρή τάση στην κοινωνία παραμένει ο λεγόμενος οικονομικός πατριωτισμός, όχι όμως επειδή οι καταναλωτές πιστεύουν ότι είναι καλύτερα τα ελληνικά προϊόντα, αλλά διότι η παραγωγή …

10.03.2017| Updated: 25.06.2021
Η τιμή είναι το βασικό κριτήριο επιλογής στις αγορές προϊόντων
Ισχυρή τάση στην κοινωνία παραμένει ο λεγόμενος οικονομικός πατριωτισμός, όχι όμως επειδή οι καταναλωτές πιστεύουν ότι είναι καλύτερα τα ελληνικά προϊόντα, αλλά διότι η παραγωγή στην Ελλάδα διατηρεί ή και αυξάνει τις θέσεις εργασίας. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από έρευνα της Kapa Research για τις καταναλωτικές τάσεις, η οποία παρουσιάστηκε σε εκδήλωση που διοργάνωσε η δεξαμενή σκέψης «Ρεύμα» (με επικεφαλής τον πρώην υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Αθ. Σκορδά) σε συνεργασία με την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Σύμφωνα, λοιπόν, με την έρευνα, βασικό κριτήριο για την επιλογή των προϊόντων είναι η τιμή τους (49,5% των καταναλωτών), ακολουθούν η αξιοπιστία και η ποιότητα της μάρκας, ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης (25%), ενώ ένας στους πέντε επιλέγει βάσει του εάν το προϊόν είναι ελληνικό ή όχι.
Πάντως, σε ό,τι αφορά τα τρόφιμα, η χώρα παραγωγής είναι πρωταρχικό κριτήριο, κάτι που δεν ισχύει για τα είδη προσωπικής υγιεινής, ένδυσης και υπόδησης. Σε αυτό παίζει ίσως ρόλο το γεγονός ότι αφενός είναι εξαιρετικά παραγωγικός ακόμη ο αγροτοδιατροφικός τομέας στην Ελλάδα, καθώς και ότι τα ελληνικά τρόφιμα και ειδικά τα νωπά διατίθενται σε σχετικά προσιτές τιμές.
Διαβάστε περισσότερα στο www.kathimerini.gr.

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών
MHT