ΑΓΟΡΑ

«Clean Label»: Ποιος είναι ο νέος όρος της αγοράς;

Είσαι στο σούπερ μάρκετ και τριγυρνάς στους διαδρόμους, ψάχνοντας να βρεις τα καλύτερα προϊόντα ή να διαλέξεις τα υλικά για να φτιάξεις την αγαπημένη σου συνταγή της γιαγιάς. Γυρνάς τη συσκευασία και ρίχνεις μια ματιά στην ετικέτα με τα συστατικά, διαπιστώνοντας ότι μπορείς να αναγνωρίσεις μόνο ελάχιστα από αυτά. Δε νιώθεις πολύ άνετα με αυτό, αλλά το βάζεις στο καλάθι και συνεχίζεις τα ψώνια σου, ή μήπως όχι;

10.02.2021

Είσαι στο σούπερ μάρκετ και τριγυρνάς στους διαδρόμους, ψάχνοντας να βρεις τα καλύτερα προϊόντα ή να διαλέξεις τα υλικά για να φτιάξεις την αγαπημένη σου συνταγή της γιαγιάς. Γυρνάς τη συσκευασία και ρίχνεις μια ματιά στην ετικέτα με τα συστατικά, διαπιστώνοντας ότι μπορείς να αναγνωρίσεις μόνο ελάχιστα από αυτά. Δε νιώθεις πολύ άνετα με αυτό, αλλά το βάζεις στο καλάθι και συνεχίζεις τα ψώνια σου, ή μήπως όχι;

Το να γνωρίζεις τι τρως δεν είναι κάποιο παράλογο αίτημα και σίγουρα πολλοί από μας θα νιώθαμε μεγαλύτερη σιγουριά και ασφάλεια αν είχαμε αυτό το προνόμιο στα προϊόντα που ψωνίζουμε. Αυτή είναι και η κεντρική ιδέα στην οποία βασίζεται και το κίνημα του “Clean Label”. Μία πρωτοβουλία που έχει τις ρίζες της στο καταναλωτικό κοινό και χαρακτηρίζει τα προϊόντα που έχουν παρασκευαστεί με όσο το δυνατόν λιγότερα συστατικά, απλά και αναγνωρίσιμα, χωρίς πρόσθετα βελτιωτικά και συντηρητικά.

Τα μικρά καθημερινά snacks, οι αγαπημένες μας συνταγές και τελικά ολόκληρη η διατροφή μας, θέλουμε να ανταποκρίνεται στα standards ποιότητας και γεύσης που έχουμε, τα οποία, ειδικά στη δική μας παρέα, είναι αρκετά υψηλά. Επομένως, μία καινοτομία σαν αυτή της «καθαρής ετικέτας» έρχεται να ακουμπήσει ακριβώς πάνω στις ανάγκες μας και να αγκαλιάσει την αγάπη μας για το φαγητό. Εξάλλου, η περίοδος της πανδημίας άσκησε μεγάλη επιρροή στον τομέα της διατροφής και συνέβαλλε ώστε να γίνουμε αρκετά πιο «προσεκτικοί» με τις διατροφικές μας επιλογές, καθιστώντας το “Clean Label” ακόμη πιο επίκαιρο.

Η πρωτοπορία στην ελληνική αγορά έγινε ξανά από τον Καραμολέγκο. Οι τρεις βασικές σειρές προϊόντων που έχουν αγαπηθεί από το κοινό, «Ψωμί για Τοστ», «Ψίχα – Τόστ» και «Ψωμί σε φέτες», κυκλοφορούν ήδη στα ράφια των super markets, με την σφραγίδα της «Καθαρής Ετικέτας». Ο Καραμολέγκος ανταποδίδει για ακόμη μία φορά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, δημιουργώντας τις δικές του μινιμαλιστικές συνταγές ψωμιού, από 100% φυσικές πρώτες ύλες, με σεβασμό στην παράδοση και διάθεση για καινοτομία.

Για να επιτευχθεί αυτό το απαιτητικό εγχείρημα, ο Καραμολέγκος επένδυσε στο R&D και ανέπτυξε την ιδανική διαδικασία αρτοποίησης, με αποτέλεσμα την ίδια ποιότητα και γεύση που αναγνωρίζει ο καταναλωτής στα αγαπημένα του προιόντα, φέρνοντας μια νέα εποχή για το ψωμί στην Ελλάδα!

Γίνε συνδρομητής

Αν θέλετε να λαμβάνετε το περιοδικό «Γαστρονόμος» κάθε μήνα στην πόρτα σας, γίνετε συνδρομητής στην εφημερίδα «Καθημερινή»

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών