H METRO ΑΕΒΕ, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς και των καταναλωτών, δημιουργεί ένα νέο πρωτότυπο χώρο με είδη μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca στο METRO Cash & Carry στην Πέτρου Ράλλη. Η MILESTONE, εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο της METRO, δημιούργησε έναν ξεχωριστό και εξειδικευμένο χώρο στον 1ο όροφο του καταστήματος στην Πέτρου Ράλλη, ο οποίος αποτελεί τον πρώτο ειδικά διαμορφωμένο χώρο για είδη μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca.
Σε ένα μοντέρνο και άνετο χώρο πώλησης 1.000 τ.μ., το κατάστημα θα φιλοξενεί προϊόντα από τις εξής κατηγορίες: είδη τραπεζαρίας, μπαρ, κουζίνας, κρεβατοκάμαρας, μπάνιου, μιας χρήσης/αναλώσιμα και γενικής χρήσης. Το νέο concept της MILESTONE, αποτελεί την ιδανική λύση για τους επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να επωφεληθούν από τη μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για επαγγελματική χρήση, τις ανταγωνιστικές τιμές, τις τακτικές προσφορές, τη δυνατότητα να προμηθευτούν άμεσα τις επιθυμητές ποσότητες, καθώς και από τη σταθερότητα διάθεσης των ειδών. Για πρώτη φορά μάλιστα, παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες εξατομίκευσης αρκετών ειδών με το λογότυπο της εκάστοτε επιχείρησης σε πορσελάνη, λευκά είδη αλλά και είδη μιας χρήσης. Αξίζει να αναφερθεί ότι στο χώρο του καταστήματος λειτουργεί ειδικό σημείο ηλεκτρονικής πληροφόρησης « Info point» που περιέχει πάνω από 20,000 κωδικούς, το οποίο θα εμπλουτιστεί περαιτέρω, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη δυνατότητα κάλυψης των αναγκών των πελατών μας.
Για τις ανάγκες του νέου χώρου, δημιουργήθηκαν δεκάδες άμεσες νέες θέσεις εργασίας και αρκετές έμμεσες σε αποκλειστικούς συνεργάτες. Στόχος της METRO ΑΕΒΕ είναι να λειτουργήσει πιλοτικά μέσα στο Φεβρουάριο του 2018, διαδρόμους με τα είδη της MILESTONE σε καταστήματα όχι μόνο χονδρικής, αλλά και λιανικής πώλησης. Ο αρχικός προγραμματισμός περιλαμβάνει τη δημιουργία διαδρόμων σε τρία καταστήματα METRO Cash & Carry (στον Άλιμο, στην Ελευσίνα και στα Γλυκά Νερά) και σε τέσσερα My market (στο Ολυμπιακό Χωριό, στην Κηφισιά, στο Χαλάνδρι και στη Βάρη). Στόχος της εταιρείας είναι οι διάδρομοι με τα είδη σπιτιού και Ho.Re.Ca. να επεκταθούν σε όλο το δίκτυο των 223 My market και 49 METRO Cash & Carry αντίστοιχα, μέσα στο 2018.
Η METRO ΑΕΒΕ επενδύοντας στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και των καταστημάτων της, αποδεικνύει διαχρονικά ότι η εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής και του αναπτυξιακού της πλάνου.