ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Σουπιά part #1

Ατυχείς στιγμές ή παγιωμένες κακές συμπεριφορές; Όλα αυτά που θα θέλαμε να διορθωθούν στην εστίαση.

12.08.2020| Updated: 15.02.2024
Φωτογραφία: Εικονογράφηση: Βαγγέλης Καρατζάς
Σουπιά part #1
  • Όλοι έχουμε χαλαρώσει με τα μέτρα για τον κορωνοϊό και την κοινωνική απόσταση, αλλά σε πολλά μαγαζιά η κατάσταση είναι απαράδεκτη. Όταν σε έναν εσωτερικό χώρο συνωστίζονται 30 άτομα για να παραγγείλουν, η ευθύνη ανήκει και στη διεύθυνση του καταστήματος. Γι’ αυτό και εκτιμώ όσα μαγαζιά μετρούν όντως τους πελάτες που εισέρχονται και πολύ ευγενικά ζητούν από τους υπολοίπους να περιμένουν. Κι εμείς, όμως, δεν θα πάθουμε τίποτα να περιμένουμε στην ουρά για ένα μπέργκερ ή ένα παγωτό για 5-10 λεπτά. Και καλό είναι να σκεφτόμαστε και τους εργαζομένους και τις δικές τους ανησυχίες.
  • Αγαπητό Athina Souvlaki, σερβίρετε ένα νόστιμο προϊόν, τα κρεατικά είναι υπέροχα ψημένα. Σίγουρα η τοποθεσία σας, στον πεζόδρομο της Μακρυγιάννη στο Κουκάκι, σας κάνει να απευθύνεστε σε κοινό ξένων επισκεπτών και ίσως λιγότερο σε ντόπιους. Καμία δικαιολογία δεν υπάρχει όμως για να πουλάτε μια άγευστη χωριάτικη σαλάτα μικρού μεγέθους -με ιδιαίτερα άνοστες ντομάτες- 7,50 €. Ούτε ντόπιος, αλλά ούτε ξένος θα τα δώσει φέτος.
  • Η καταστροφή της παραδοσιακής ταβέρνας και της μερακλίδικης, απλής, καθησυχαστικής μαγειρικής είναι ο φούρνος μικροκυμάτων. Πρέπει επιτέλους να γίνει σαφές ότι ως πελάτες η μόνη μας προσδοκία δεν είναι το φαγητό να μας σερβιριστεί καυτό. Επιθυμούμε φαγητό φρέσκο, σε σωστή θερμοκρασία και σίγουρα όχι με τη φριχτή υφή που του δίνουν τα μικροκύματα.
  • Ωραίο, προσεγμένο φαγητό και άψογη φροντίδα στις ταβέρνες και στα εστιατόρια της όμορφης Τήνου. Οι τιμές όμως έχουν ανέβει κατακόρυφα, ακυρώνοντας έτσι το value for money στις περισσότερες περιπτώσεις.                                          Το άρθρο πρωτοδημοσιεύτηκε στον Γαστρονόμο, τεύχος 171.

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών