30' προετοιμασία
20' μαγείρεμα
Σύνολο: 50'

Υλικά

Μερίδες: 4

Μπιφτέκια

Διαδικασία

  1. Για να φτιάξουμε τσίζμπεργκερ με κιμά γαλοπούλας, προθερμαίνουμε το φούρνο στους 220° C.
  2. Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνουμε όλα τα υλικά για τα μπιφτέκια και ζυμώνουμε καλά, μέχρι να ενωθούν σε ένα ενιαίο, αφράτο μείγμα. Αν το μείγμα κολλάει στα χέρια, τα βουτάμε σε κρύο νερό και συνεχίζουμε για λίγο το ζύμωμα.
  3. Πλάθουμε 4 μεγάλα μπιφτέκια.
  4. Λαδώνουμε ελαφρώς ένα ταψί, βάζουμε τα μπιφτέκια και ψήνουμε στο φούρνο για 10 λεπτά από τη μία πλευρά και 6 - 7 λεπτά από την άλλη.
  5. Τρία λεπτά πριν γίνουν, βάζουμε και τα ψωμάκια στο φούρνο να ζεσταθούν.
  6. Ξεφουρνίζουμε το ταψί, βγάζουμε τα ψωμάκια, στρώνουμε από 1 φέτα τυρί πάνω σε κάθε μπιφτέκι και ξαναφουρνίζουμε για 1 λεπτό, ίσα να λιώσει το τυρί.
  7. Κόβουμε τα ψωμάκια στη μέση.
  8. Αλείφουμε το ένα μισό με τη μουστάρδα και το άλλο με κέτσαπ, βάζουμε τα φύλλα σαλάτας και το μπιφτέκι, κλείνουμε με το άλλο μισό ψωμάκι και σερβίρουμε το τσίζμπεργκερ με κιμά γαλοπούλας.

Μυστικά

Αν μας αρέσει η ντομάτα στο μπέργκερ, βάζουμε λίγα ντοματίνια κομμένα στη μέση (οι ντομάτες είναι εκτός εποχής). Μια γκουρμέ εναλλακτική είναι να βάλουμε λεπτές φέτες από πράσινο μήλο. Διατροφικές πληροφορίες για το τσίζμπεργκερ με κιμά γαλοπούλας:

  • 440 θερμίδες η μερίδα
  • «Φιλική» για διαβητικούς
  • Χαμηλή σε λιπαρά
  • Ασβέστιο
  • Πρωτεΐνες
  • Γλιτώνουμε 160 – 200 θερμίδες και 20 - 30% λιπαρά ανά μερίδα σε σύγκριση με ένα κλασικό τσίζμπεργκερ

Η συνταγή πρωτοδημοσιεύτηκε στο περιοδικό Light & Healthy, τεύχος 3.

Άρθρα και Συνταγές με Αλεύρι (ζύμες)

Άρθρα και Συνταγές με Κιμάς γαλοπούλας

Άρθρα και Συνταγές για Κυρίως Γεύμα

Άρθρα και Συνταγές για Ορεκτικό / Μεζές

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών