ΑΓΟΡΑ

Αγοράζοντας τραχανά από το διαδίκτυο

Το Yoleni’s είναι ένα πρωτοπόρο ηλεκτρονικό ντελικατέσεν με αυθεντικά προϊόντα από όλη την Ελλάδα.

10.03.2015

Το Yoleni’s είναι ένα πρωτοπόρο ηλεκτρονικό ντελικατέσεν με αυθεντικά προϊόντα από όλη την Ελλάδα.

Λίγα λόγια για το μαγαζί: Φωτεινό και με ολοκάθαρη εικόνα, με ένα ελαιόδεντρο για λογότυπο και εξαιρετικά επιμελημένες φωτογραφίσεις προϊόντων και συνθέσεων, το ηλεκτρονικό παντοπωλείο www.yolenis.com είναι δημιούργημα των Δωρόθεου Χατζηιωάννου, διευθυντή Marketing, και Νικόλαου Πίπα, γενικού διευθυντή, οι οποίοι προέρχονται από το χώρο του μάρκετινγκ και της τεχνολογίας πληροφοριών (IT), αντίστοιχα. Αντιλαμβανόμενοι το κενό της αγοράς και με απώτερο σκοπό την προώθηση των παραδοσιακών μας προϊόντων στο εξωτερικό, θέλησαν να στήσουν ένα ηλεκτρονικό μπακάλικο, που σύμφωνα με τα λεγόμενά τους «έως τώρα δεν είχε αντιμετωπιστεί με τον ορθό τρόπο».

Με σκοπό την άρτια λειτουργία του, αφιέρωσαν δυόμισι χρόνια προετοιμασίας και συνεργάστηκαν με εξειδικευμένους ανθρώπους. Η αρχή έγινε με τη Μαριάννα Κομητοπούλου (από το Παντοπωλείον της Μεσογειακής Διατροφής), η οποία με την εμπειρία της στον τομέα των ελληνικών τυποποιημένων προϊόντων βοήθησε στη δημιουργία του περιεχομένου, και όχι μόνο. Πίσω από το site βρίσκεται ένα μεγάλο επιτελείο ανθρώπων, από σεφ, μεταφραστές και τεχνολόγους τροφίμων μέχρι συνεργείο για τη φωτογράφιση των προϊόντων και τη βιντεοσκόπηση των συνταγών. Κάθε προϊόν «συνοδεύεται» από αναλυτικά στοιχεία για τα συστατικά, την προέλευση και την ιστορία του, αλλά και από προτεινόμενες συνταγές.

Επειδή όμως μια καλή παρουσίαση στο διαδίκτυο δεν αρκεί για να κερδίσει τις εντυπώσεις, εμείς παραγγείλαμε σε τρεις διαφορετικές περιστάσεις ποικιλία προϊόντων, ώστε να δούμε κατά πόσον ισχύουν αυτά που υπόσχονται.

Τι ψωνίζουμε: Εκλεκτά ελληνικά τρόφιμα, από το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο του βραβευμένου από τον «Γαστρονόμο» Κτήματος Βασιλάκη και τα μοσχοβολιστά λάδια τρούφας της «Δίρφυς» έως τον βουβαλίσιο καβουρμά Σερρών «Χασαπάκι». Σχολαστικά φροντισμένες οι ανακυκλώσιμες συσκευασίες αποστολής, εξασφαλίζουν πως ακόμη και τα εύθραυστα βαζάκια με τα μέλια της «Μελίγυρις» και οι σάλτσες της Santo θα φτάσουν στον προορισμό τους άθικτα. Το ίδιο ισχύει και για τα ευπαθή τρόφιμα ψυγείου, όπως το βολάκι του Ασούτη, η πικάντικη λαδογραβιέρα Ζακύνθου, ή τα θαλασσινά, όπως η μαρινάτη πέστροφα G-Fish, και τα διαλεχτά αλλαντικά τους, τα οποία έφτασαν στα χέρια μας σε συσκευασία με ειδικές παγοκυψέλες, που διατηρούν τη θερμοκρασία τους για τουλάχιστον 2 μέρες. Ακόμη, συγκρίναμε τις τιμές των προϊόντων τους με τις αντίστοιχες άλλων παντοπωλείων (όχι διαδικτυακών) και είδαμε ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές. κάποια προϊόντα είναι πιο φθηνά ή πιο ακριβά κατά 10 λεπτά με 1 ευρώ. Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι στην περίπτωση του yoleni’s η διαδικασία γίνεται συμπληρώνοντας απλώς μια φόρμα στη σελίδα τους, χωρίς κόπο ή χάσιμο χρόνου. Φιλοδοξία τους είναι να αποτελέσουν πρεσβευτή της Ελλάδας στο εξωτερικό, μέσω της διάθεσης των προϊόντων τους τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Κίνα ή τη Ρωσία.

*Οι τιμές και το μενού των εστιατορίων είναι αυτά που ίσχυαν κατά τη χρονική περίοδο συγγραφής και δημοσίευσης του άρθρου και ενδέχεται να έχουν αλλάξει.

*Τα ρεπορτάζ αγοράς και τα προϊόντα που προτείνουμε στον Γαστρονόμο είναι επιλογές των συντακτών και δεν έχουν εμπορικό σκοπό ούτε αποφέρουν διαφημιστικό έσοδο.

Γίνε συνδρομητής

Αν θέλετε να λαμβάνετε το περιοδικό «Γαστρονόμος» κάθε μήνα στην πόρτα σας, γίνετε συνδρομητής στην εφημερίδα «Καθημερινή»

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών