ΑΓΟΡΑ

House of wine

Κάνουμε «κλικ» στα ράφια του www.houseofwine.gr και γεμίζουμ ε το καλάθι μ ας με κρασιά και ό,τι ποτό λαχταράει η ψυχή μας.

14.01.2014

Κάνουμε «κλικ» στα ράφια του www.houseofwine.gr και γεμίζουμ ε το καλάθι μ ας με κρασιά και ό,τι ποτό λαχταράει η ψυχή μας.

Άνοιξε τις ηλεκτρονικές του πόρτες το Σεπτέμβριο του 2009. «Προσπαθώντας να αγοράσουμε κρασί από το Διαδίκτυο, διαπιστώσαμε ένα μεγάλο κενό στην ηλεκτρονική αγορά και ότι οι επιλογές που υπήρχαν τότε δεν προσέφεραν την εμπειρία επιλογής και αγοράς οίνου που θέλαμε. Προερχόμαστε από το χώρο της πληροφορικής κι έχοντας μεγάλη εμπειρία στο e-Business, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε δοκιμαστικά για ένα χρόνο», εξηγεί ο Μιχάλης Πικούνης, διευθύνων σύμβουλος. Σήμερα, μέσω του House of Wine διατίθενται περισσότερες από 1.000 ελληνικές και ξένες ετικέτες κρασιών, περίπου 100 μπίρες, 100 ουίσκι και δεκάδες επιλογές σε βότκα, τεκίλα, λικέρ κ.λπ.

Η φιλοσοφία της: Η απόλαυση του κρασιού να ξεκινάει πριν ακόμη αποφασίσει ο πελάτης ποια φιάλη θα επιλέξει, μέσα από άρθρα, πλούσιο ενημερωτικό υλικό και μια τεράστια γκάμα κρασιών, ελληνικών και εισαγόμενων.

Ατού της: Οι κάθετες συλλογές οίνων και τα Fine Wines, που περιλαμβάνουν από Oremus Tokaji Aszu 6 Puttonyos 2000 μέχρι Chateau Pape Clement 2003, Chateau Palmer 1996 κ.ά.

Τα πιο σπάνια: Πλαγιές Γερακιών από το Κτήμα Αβαντίς σε αποκλειστικότητα, η Μπλε Αλεπού του Κυρ Γιάννη, οι παλιές σοδειές από το Τέσσερα του Χρίστου Αϊβαλή, το Johnnie Walker Blue Label King George V Edition, η κάθετη συλλογή Grande Reserve Νάουσα Μπουτάρη.

Τα extras: Μια αρκετά εκτεταμένη συλλογή από αξεσουάρ για το κρασί και την μπίρα, αλλά και μια επιλογή από παλαιωμένα ξίδια και γκουρμέ προϊόντα – καθώς και καλλυντικά με βάση τα προϊόντα της αμπέλου.

Οι τιμές: Είναι οι προτεινόμενες τιμές λιανικής, δηλαδή η τιμή την οποία ορίζει ο παραγωγός για κάθε ετικέτα του.

Διαβάστε περισσότερα στο www.oinoxoos.net

*Οι τιμές και το μενού των εστιατορίων είναι αυτά που ίσχυαν κατά τη χρονική περίοδο συγγραφής και δημοσίευσης του άρθρου και ενδέχεται να έχουν αλλάξει.

*Τα ρεπορτάζ αγοράς και τα προϊόντα που προτείνουμε στον Γαστρονόμο είναι επιλογές των συντακτών και δεν έχουν εμπορικό σκοπό ούτε αποφέρουν διαφημιστικό έσοδο.

Γίνε συνδρομητής

Αν θέλετε να λαμβάνετε το περιοδικό «Γαστρονόμος» κάθε μήνα στην πόρτα σας, γίνετε συνδρομητής στην εφημερίδα «Καθημερινή»

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών