ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣΜπριάμ με ολίγον κεφαλοτύριΜπριάμ με ολίγον κεφαλοτύρι Το πιο υγιεινό, εύκολο και νόστιμο φαγητό του καλοκαιριού, με 445 Kcal/μερίδα, πλούσιο σε φυτοθρεπτικά συστατικά και μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, βιταμινών Α, C και καροτενοειδών, λόγω της μεγάλης ποικιλίας λαχανικών. Για όλους αυτούς τους λόγους αποτελεί ισχυρή ασπίδα προστασίας ενάντια στις ελεύθερες ρίζες.

Διατροφικά σχόλια: Μαρία Μπίζιου, MSc Κλινική Διατροφολόγος

 

20' προετοιμασία
40' ψήσιμο
Σύνολο: 1 ώρα

Υλικά

Μερίδες: 4

Για την «ντοματοσάλτσα»

Διαδικασία

  1. Για να ετοιμάσουμε το μπριάμ, με λιγότερες πατάτες προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180°C.
  2. Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνουμε όλα τα λαχανικά, τα κρεμμύδια και το σκόρδο και τα ανακατεύουμε καλά με αλατοπίπερο και το ελαιόλαδο.
  3. Τα ρίχνουμε σε μεγάλο ταψί και τα απλώνουμε ομοιόμορφα σε μία στρώση.
  4. Στο ίδιο μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά για την «ντοματοσάλτσα» και περιχύνουμε ομοιόμορφα όλη την επιφάνεια των λαχανικών.
  5. Ψήνουμε για περίπου 40 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν και να ροδίσουν. Δεν βάζουμε καθόλου νερό.

Στο ποτήρι μας: Κλασικά λευκά κρασιά από Σαββατιανό, Ροδίτη, Μαλαγουζιά, Ντεμπίνα.

Η συνταγή πρωτοδημοσιεύτηκε στο περιοδικό Γαστρονόμος, τεύχος 219.

Άρθρα και Συνταγές με Κολοκυθάκια

Άρθρα και Συνταγές με Μελιτζάνες

Άρθρα και Συνταγές με Ντομάτα

Άρθρα και Συνταγές με Πατάτες

Άρθρα και Συνταγές με Πιπεριές

Άρθρα και Συνταγές για Κυρίως Γεύμα

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών
MHT