ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Μελτέμι (Αλεποχώρι)

Ακόμη και αν γυρίσατε από διακοπές, οι μικρές αποδράσεις εκτός Αθηνών είναι ό,τι καλύτερο για να επιμηκύνουν το καλοκαίρι.

13.08.2013| Updated: 18.09.2023

Η θέση: Το Μελτέμι βρίσκεται στον παραλιακό δρόμο του Αλεποχωρίου. Συγκεκριμένα επί της λεωφόρου Γερανείων που μετονομάζεται σε λεωφόρο Αλκυονίδων. Ερχόμενοι από Αθήνα, μόλις μπείτε στο χωριό και φτάσετε στη διασταύρωση για Ψάθα (στο τέλος του δρόμου) θα στρίψετε αριστερά και θα συνεχίσετε παραλιακά ώσπου να βρείτε το μαγαζί στο αριστερό σας χέρι.

Η ατμόσφαιρα: Από όλα τα ταβερνάκια που είδαμε στη διαδρομή, το Μελτέμι είναι το πιο περιποιημένο. Η εσωτερική αίθουσα είναι ντυμένη στα λευκά με διακοσμητικές λεπτομέρειες από κλαδιά και κορμούς δέντρων. Ωστόσο, αξίζει να κάτσετε στη βεράντα για να απολαμβάνετε απέραντη θέα θάλασσα όσο τρώτε. Ακόμα και το μεσημέρι, που το επισκεφθήκαμε εμείς, ήταν δροσερά και σκιερά.

Το φαγητό: «Δεν είναι η κλασική παραθαλάσσια ταβέρνα» είπε η φίλη που μάς το πρότεινε και δεν είχε άδικο. Μπορεί με την πρώτη ματιά στον κατάλογο το μάτι να έπεσε στα ρολάκια καπνιστού σολομού με τυρί κρέμα, στη σαλάτα ρόκα-παρμεζάνα και σε άλλες παρόμοιες πινελιές όμως το φαγητό ήταν παραπάνω από τίμιο. Ξεκινήσαμε με κολοκυθοκεφτέδες, καλοτηγανισμένους και πλούσιους σε μυρωδικά με δροσερή γιαουρτόσαλτσα, πατάτες τηγανητές, χαλούμι ψητό με λαχανικά σχάρας και μια χωριάτικη σαλάτα με καπαρόφυλλα και παξιμάδια. Όλα περιποιημένα και νόστιμα. Για κυρίως πήραμε το ψαρονέφρι με σάλτσα λιμοντσέλο, ωραία καραμελωμένο και αρκετά χορταστικό σε μέγεθος και το ζουμερό και πολύ όμορφα ψημένο ψαρονέφρι σχάρας – και τα δύο πιάτα ήρθαν συνοδεία ρυζιού και τηγανητών πατατών. Αφού τελειώσαμε το φαγητό, ξαποστάσαμε και πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

ΥΓ. Αν αναλογιστεί κανείς πως την προηγούμενη φορά στην Ψάθα (10′ απόσταση) η παραλαθάσσια ταβέρνα που επισκεφθήκαμε ήταν απαράδεκτη με αποτέλεσμα οι προσδοκίες μας να μην είναι ιδιαίτερα υψηλές μείναμε πολύ ικανοποιημένοι.

Ο λογαριασμός: 17 – 20 ευρώ το άτομο, με κρασί.

Η κάβα: Υπάρχουν αρκετές επιλογές για εμφιαλωμένο κρασί (λευκό, κόκκινο και ροζέ) από 10 εως 24 ευρώ το μπουκάλι. Θα βρείτε χύμα κρασί με 4,80 ευρώ/κιλό· δοκιμάσαμε το ελαφρώς γλυκίζον και αρκετά συμπαθητικό λευκό. Ακόμη, μερικές μπίρες και αναψυκτικά.

Επιπλέον πληροφορίες: Οι τουαλέτες είναι πολύ καθαρές ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει στον τοίχο με τις βρύσες στην είσοδό τους. Ωράριο λειτουργίας: από τις 11 π.μ. μέχρι αργά το βράδυ. Το χειμώνα το Μελτέμι λειτουργεί μόνο Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.

Μελτέμι, Λεωφόρος Αλκυονίδων, παραλία Αλεποχωρίου, τηλ. 22960 52850.

*Οι τιμές και το μενού των εστιατορίων είναι αυτά που ίσχυαν κατά τη χρονική περίοδο συγγραφής και δημοσίευσης του άρθρου και ενδέχεται να έχουν αλλάξει.

*Τα ρεπορτάζ αγοράς και τα προϊόντα που προτείνουμε στον Γαστρονόμο είναι επιλογές των συντακτών και δεν έχουν εμπορικό σκοπό ούτε αποφέρουν διαφημιστικό έσοδο.

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών