Υπάρχει τρόπος να μαγειρέψουμε κλασικά πιάτα με κιμά σε πιο light εκδοχή; Φυσικά. Εμείς σας δίνουμε ως παράδειγμα έξι συνταγές για να το δείτε στην πράξη. Έχουν όλη τη νοστιμιά του πρωτότυπου πιάτου με σαφώς λιγότερες θερμίδες και λιπαρά. Μπορείτε όμως κι εσείς να εφαρμόσετε κάποιους γενικούς κανόνες σε όλα τα μαγειρέματά σας με κιμά, για να μειώσετε τις θερμίδες και τα λιπαρά που προσλαμβάνετε.

5 κόλπα για να κάνουμε τις παρασκευές με κιμά ελαφρύτερες

  1. Χρησιμοποιούμε κιμά από πουλερικά (π.χ. κοτόπουλο ή γαλοπούλα) και ιδανικά από στήθος, γιατί ο κιμάς από μπούτι είναι πιο λιπαρός (και γι’ αυτό πιο ζουμερός). Πώς θα εξασφαλίσουμε ζουμερό αποτέλεσμα; Προσθέτοντας στο μείγμα πάγο τριμμένο στο μπλέντερ και ζυμώνοντας με χέρια που βρέχουμε συχνά με κρύο νερό.
  2. Αν μας αρέσει ο μοσχαρίσιος κιμάς, αποφεύγουμε τη λιπαρή λάπα και ζητάμε να μας κόψουν κιμά από σχετικά άπαχα μέρη του ζώου (π.χ. στρογγυλό ή τρανς). Το ίδιο ισχύει και για το χοιρινό και το αρνί από τα οποία προτιμάμε το μπούτι.
  3. Ελαχιστοποιούμε την ποσότητα λαδιού. Βοηθάει το να χρησιμοποιούμε αντικολλητικό τηγάνι, γιατί δεν κολλάει ο κιμάς.
  4. Μειώνουμε την ποσότητα του κιμά που χρησιμοποιούμε. «Συμπληρώνουμε» με τριμμένα λαχανικά (π.χ. καρότο, κρεμμύδι, κολοκύθι) ή μανιτάρια. Έτσι δεν θα χάσουμε σε όγκο και θα ξεγελάσουμε το μάτι μας, που θέλει κι αυτό να χορτάσει.
  5. Τρώμε μικρότερες ποσότητες από το αγαπημένο «απαγορευμένο» φαγητό, συμπληρώνοντας τη μερίδα μας με βραστά λαχανικά ή φρέσκια σαλάτα, που βοηθούν στην πέψη και εντείνουν το αίσθημα του κορεσμού.

Δοκιμάστε αυτές τις 6 light συνταγές:

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών