Το μάρκετινγκ του οβελία
ΛΟΓΙΑ

Το μάρκετινγκ του οβελία

Η νέα μόδα της επιδεικτικής κρεατοφαγίας την προπασχαλινή περίοδο και μια αμφιλεγόμενη διαφήμιση.

Γιώργος Φραντζεσκάκης
Του κρασιού τα πάθη
ΛΟΓΙΑ

Του κρασιού τα πάθη

Είναι τελικά το καρβουνιάρικο του Θανάση η επιτομή της λογοτεχνικής αποτύπωσης της αθηναϊκής ταβέρνας; Το σίγουρο είναι ότι ταβέρνα χωρίς βαρέλι και κρασί δεν γίνεται.

Εύα Μ. Μαθιούδακη, συγγραφέας
Το κατάστημα διαθέτει ζωντανή μουσική
ΛΟΓΙΑ

Το κατάστημα διαθέτει ζωντανή μουσική

Οι ταβέρνες όπου άνθησε το λαϊκό τραγούδι και τα τραγούδια που υμνούν την ταβέρνα και αποτυπώνουν την ατμόσφαιρά της. Ο Κώστας Μπαλαχούτης μάς προσκαλεί τραγουδώντας να διατρέξουμε την ίδια την ιστορία της Αθήνας.

Κώστας Μπαλαχούτης, συγγραφέας και μουσικός ερευνητής
Γράμμα σε έναν νέο ταβερνιάρη
ΛΟΓΙΑ

Γράμμα σε έναν νέο ταβερνιάρη

Δύο αιώνες από την ίδρυσή της, η αθηναϊκή ταβέρνα έχει μια νέα πρόκληση να αντιμετωπίσει: το πώς θα διατηρήσει την ουσία της.

Γιώργος Πίττας *

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών