10' προετοιμασία
15' μαγείρεμα
5' αναμονή
Σύνολο: 30 λεπτά

Υλικά

Μερίδες: 4

Διαδικασία

  1. Σε μια μικρή κατσαρόλα βάζουμε το κινόα με το τζίντζερ και 1+3/4 κούπας κρύο νερό. Βάζουμε το σκεύος σε δυνατή φωτιά και, όταν αρχίσει το υγρό να κοχλάζει, κατεβάζουμε τη θερμοκρασία σε χαμηλή φωτιά, σκεπάζουμε και σιγοβράζουμε για περίπου άλλα 12 - 15 λεπτά, μέχρι το κινόα να πιει τα υγρά.
  2. Μεταφέρουμε το κινόα σε ένα μεγάλο μπολ και το αφήνουμε 5 λεπτά, να «σταθεί».
  3. Στο μεταξύ, ζεματίζουμε τα φασολάκια σε νερό που κοχλάζει, μέχρι να μαλακώσουν όσο θέλουμε (ιδανικά, 3 - 4 λεπτά). Τα στραγγίζουμε και τα αδειάζουμε στο μπολ με το κινόα.
  4. Προσθέτουμε το κοτόπουλο, την πιπεριά, τη ρόκα, το χυμό πορτοκαλιού, αλατοπίπερο κατά βούληση και ελαιόλαδο, αν θέλουμε.
  5. Ανακατεύουμε απαλά μέχρι να αναμειχθούν και σερβίρουμε το κινόα με κοτόπουλο, πορτοκάλι και τζίντζερ, και συνοδεύουμε με πίτες.

Μυστικά

Αν θέλουμε το φαγητό να μην περιέχει γλουτένη, τότε θα προμηθευτούμε πίτες ή ψωμί χωρίς γλουτένη, που βρίσκουμε σε ορισμένα μεγάλα σούπερ μάρκετ και σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα. * Τι είναι το κινόα; Είναι ο σπόρος ενός θάμνου που καλλιεργείται στη Λατινική Αμερική. Είναι κατάλληλο για όσους έχουν δυσανεξία στη γλουτένη και έχει υψηλή πρωτεϊνική αξία (περιέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα). Είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες, μαγνήσιο, σίδηρο, φώσφορο και βιταμίνη Β2. Μία κούπα βρασμένο κινόα έχει περίπου 155 θερμίδες. Το βρίσκουμε σε καταστήματα με υγιεινά τρόφιμα, σε μαγαζιά με βιολογικά και σε ορισμένα μεγάλα σούπερ μάρκετ. Προτού το μαγειρέψουμε, το ξεπλένουμε καλά, γιατί διαφορετικά έχει μια «σαπουνένια» υπόγευση.

Η συνταγή πρωτοδημοσιεύτηκε στο περιοδικό Light & Healthy, τεύχος 01.

Συνταγές με Κινόα

Συνταγές με Κοτόπουλο

Συνταγές με Φασολάκια

Συνταγές για Κυρίως Γεύμα

Γίνε συνδρομητής

Αν θέλετε να λαμβάνετε το περιοδικό «Γαστρονόμος» κάθε μήνα στην πόρτα σας, γίνετε συνδρομητής στην εφημερίδα «Καθημερινή»

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών