20' προετοιμασία
2 ώρες αναμονή
Σύνολο: 2 ώρες και 20'

Υλικά

Μερίδες: 8 - 10

Διαδικασία

  1. Για τη φρουτοσαλάτα χωρίς ζάχαρη, κόβουμε τα αχλάδια και το μήλο σε κύβους (όχι μικρούς, κανονικούς) και τα ρίχνουμε σε ένα μπολ.
  2. Ξεφλουδίζουμε τις μπανάνες, τις κόβουμε σε ροδέλες, τις προσθέτουμε στο μπολ μαζί με τον χυμό λεμονιού και ανακατεύουμε. Αυτό το κάνουμε για να μην μαυρίσουν τα φρούτα.
  3. Πλένουμε πολύ καλά τις φράουλες, τις καθαρίζουμε από τα κοτσάνια τους και τις αφήνουμε πάνω σε απορροφητικό χαρτί κουζίνας να στεγνώσουν.
  4. Κόβουμε τις φράουλες, τα ακτινίδια ή το πορτοκάλι και τις κομπόστες σε ισομεγέθη κομμάτια και τα ρίχνουμε στο μπολ με τα υπόλοιπα φρούτα.
  5. Ρίχνουμε σε ένα μπολάκι τον χυμό πορτοκαλιού, 4 κουτ. σούπας από τον χυμό της κομπόστας ροδάκινο και 4 κουτ. σούπας από το σιρόπι κομπόστας ανανά. Ανακατεύουμε καλά.
  6. Περιχύνουμε τα φρούτα με το μείγμα των χυμών και σιροπιού και τα τοποθετούμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 2 ώρες.
  7. Πασπαλίζουμε με το φιλέ αμυγδάλου και σερβίρουμε τη φρουτοσαλάτα χωρίς ζάχαρη.

Άρθρα και Συνταγές με Αμύγδαλα

Άρθρα και Συνταγές με Ανανάς

Άρθρα και Συνταγές με Αχλάδι

Άρθρα και Συνταγές με Μήλο

Άρθρα και Συνταγές με Μπανάνα

Άρθρα και Συνταγές με Πορτοκάλι

Άρθρα και Συνταγές με Ροδάκινο

Άρθρα και Συνταγές με Φρούτα

Άρθρα και Συνταγές για Γλυκό

Άρθρα και Συνταγές για Πρωινό

Άρθρα και Συνταγές για Σνακ

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών