Μετά την κραιπάλη των πασχαλινών ημερών συνήθως θέλουμε να προσέξουμε τη διατροφή, να κάνουμε αποχή από λιπαρές τροφές και να μαγειρέψουμε πιο ελαφριά. Υπάρχει τρόπος να μαγειρέψουμε σε πιο light εκδοχή λιχούδικα και αγαπημένα πιάτα που τα αποφεύγουμε λόγω αυξημένων λιπαρών και θερμίδων; Φυσικά και υπάρχει! Μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποιους γενικούς κανόνες σε όλα τα μαγειρέματά μας, για να μειώσουμε τις θερμίδες και τα λιπαρά όπως να επιλέγουμε άπαχα κρέατα π.χ. γαλοπούλα, κοτόπουλο αλλά και χοιρινό ψαρονέφρι και άπαχη μοσχαρίσια σπάλα. Επίσης μπορούμε να αντικαταστήσουμε την κρέμα μπεσαμέλ με ελαφριές κρέμες γιαουρτιού και άπαχων τυριών και να προτιμήσουμε τη χρήση ελαιολάδου αντί βουτύρου.

Σας δίνουμε δέκα συνταγές για να το δείτε στην πράξη. Οι συνταγές μας έχουν όλη τη νοστιμιά του πρωτότυπου λαχταριστού πιάτου με πολύ λιγότερες θερμίδες και λιπαρά. Για παράδειγμα, το ζουμερό πολίτικο κεμπάπ στην εκδοχή που σας προτείνουμε έχει μόλις 230 θερμίδες, γλιτώνουμε δηλαδή έως 120 θερμίδες και έως 50% λιπαρά ανά σουβλάκι. Οι τηγανητές πατάτες μπορούν να βγουν τραγανές και λαχταριστές χωρίς τηγάνισμα και να γλιτώσετε έως 100 θερμίδες και έως 25% λιπαρά ανά μερίδα. Τα light σουτζουκάκια μας έχουν έως 200 λιγότερες θερμίδες και έως 30% λιγότερα λιπαρά ανά μερίδα. Οι γεμιστές κρέπες με διάφορα τυριά και γαλακτοκομικά που κανονικά είναι «απογορευτικά», στην light εκδοχή τους, γλιτώνετε έως 400 θερμίδες και έως 35% λιπαρά ανά μερίδα.

Δείτε εδώ τις 10 «απαγορευμένες» συνταγές που γίνονται light:

 

Το άρθρο πρωτοδημοσιεύτηκε στο περιοδικό Light & Healthy, τεύχος 4.

Άρθρα και Συνταγές με Γαλακτοκομικά

Άρθρα και Συνταγές με Γιαούρτι

Άρθρα και Συνταγές με Κιμάς

Άρθρα και Συνταγές με Πατάτες

Άρθρα και Συνταγές για Κυρίως Γεύμα

Άρθρα και Συνταγές για Ορεκτικό / Μεζές

Άρθρα και Συνταγές για Σνακ

Άρθρα και Συνταγές για Συνοδευτικά

Βραβεία Ποιότητας

Δες ανά κατηγορία τα βραβεία των προηγούμενων ετών